sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Revenge part 4

Otsikosta päätellen, draamis on saanut nimensä, Revenge! Nimi tosin tulee vähän myöhässä xD
ajattelee
*tekee*
painottaa

 Olenkohan nyt oikealla reitillä? Olsii pitänyt pyytää Chelsea ja Dess vastaan..
 Minulla on hieman kylmä...
 Ja nälkäkin.
 Aimée: HAA! Bongasin edestäni hyvän evästyspaikan!
 Aimée: Laitampa kaulahuivin, ettei tule vilu.


 Paras jatkaa matkaa...
 Aimée: Pitäskö mun päästä tollasen lehtiryteikön läpi?

 Aimée: Pupu, odota tässä, tämä on sinulle liian vaarallista.
 Aimée: HAA!

15 minuutin kuluttua:
 Olen varmaan oikeassa paikassa..
 Aimée: Huhuu? Onko täällä ketään?
 Jalkani ovat järkyn kipeät. Taidampa lepuuttaa niitä tuossa sohvalla..
 Olis aika noloa, jos oisim joidenki vieraiden sohvalla..
 Dess: Kuka täällä huhuili? A-a kuk- kuka sinä olet?
 Aimée: Dess Smith oletan. Olen Aimée. Tapasimme viimeksi 7 vuotta sitten, ei ihme ettet muista minua.
Dess: Aha
Aimée: ö.ö?
 Dess: CHELSEAA! Aimée tuli.
 Dess: Puhu ranskaa!
Aimée: Pourquoi?
 Dess: Meneppäs laittamaan pöytä, minä ja Aimée juomme teetä.
 Dess: Hmph!
Aimée ja Chelsea: *juttelevat*

 valmista
 Aimée: Mites teillä on mennyt?
 Chelsea: Dess karkas viikko sitte, ja tippu jossain vaiheessa hevosen selästä, sellasta se lapsiarki on.
 Chelsea: Mites sulla? Jäikös ranskaan poikaystävää? ;)
 Aimée: Siitä minun pitikin puhua..
 Aimée: Olen raskaana.

Tämmönen osa tällä kertaa. Seuraava osa ehkä jossain parinviikon päästä :) Ed. postaukseen olisin toivonut kahta kommenttia ;c Mutta joo, kommentoikaa tähän<3 kiitos kommentoijille etukäteen! :)

3 kommenttia:

  1. En oikein ymmärtänyt tätä koska en ole lukenut aiemia osia, mutta ihan hyvä :)

    VastaaPoista
  2. Tosi jännä :33

    • http://littledollsland.blogspot.fi/ •

    VastaaPoista
  3. Uuu tuolla on mummon tekemä laukku ja mun entinen cokispullo :0 :)
    Jatkooooo!:)

    VastaaPoista