perjantai 1. elokuuta 2014

okei, luovutan

en saa tohon edelliseen postaukseen näin jäljessä varmaan enempää kommentteja, eli kaipa mä tästä nyt postaan.

IMG_3389

IMG_3390

IMG_3391

IMG_3392

IMG_3393

haha varmaan onnistunein boxikuva multa 

IMG_3395
nää tuli mukana ouo
IMG_3396
täs stockperuukis oliki villimmät kiharat ku mitä luulin
IMG_3402
sen silmät on tosiaan enemmän vihreet ku keltaset joolol tällekki kokeilin akihan peruukkia XD
IMG_3408
Lavenderist tulee vähäse mielee täs kuvas alkuperäne kira :'D
IMG_3409
tuitui lavender on söpöö

Juu, ennakkotilattiin plastarilta, eerikapostimies kiikutti mun yksilöni tän viikon tiistaina ? eli 29.7 kai

njaa, tiedätte mitä toivon, mut hys minä! en aio sanoa sitä. 

13 kommenttia:

  1. Wow, suloinen neitonen tämä *u*
    Tykkään kamalasti noista stockeista ihan jumalattoman hienot !

    VastaaPoista
  2. Aw ihana! ♥ Ja onnea uudesta nukesta :)

    VastaaPoista
  3. epistä sulla on jo kaks rm nukkee >u<
    mutta onnea, noi stockit on ihan sairaan upeet ♥

    VastaaPoista
  4. Aivan ihastuttava neitokainen *U*
    Ihan tajuttoman kauniit stockit <33

    VastaaPoista
  5. aivan ihana uusi nukke !! onnea <3

    VastaaPoista
  6. Aah liian ihana ;u; Kiran oon mäkin aina halunnut <3

    VastaaPoista
  7. Oii onnea uudesta tyttösestä :33

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Äää, kiravtnkishou on perf nukkemalli ;o; onnneeaaaaaa :**:

    VastaaPoista
  9. ps. kun oot mun blogin lukija, niin jos sua kiinnostaa vielä mun postaukset, niin poistu lukijoista ja liity uudestaan lukijaks, koska muutin tota osotetta, ja jos haluut että postaukset näkyy, niin liity uudestaan, uus osote on: iidannuket.blogspot.fi ^-^

    VastaaPoista
  10. Aaapuuuaaaaa toi uus nugetti on aivan täydellinen !!! O:

    crazypullip.blogspot.fi

    VastaaPoista