keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

vähän tarinaa, jkl miittiasiaa ja randomvalitusta

Heh, meninköhän viimepostaukseen lupailemaan jotain nousevasta postaustahdista...

Tosiaan, viime osasta tarinaa on jo ainakin 3 kuukautta, en voi uskoa miten hitaasti saan tätä etenemään. Osasyy siihe on, etten vain osaa kuvata. Oikeasti, mä en vaan osaa. Tänkin osan kuvista yli puolet on tärähtäneitä, mutta oon yrittäny tätä useasti kuvata. Tällä kertaa päätin, että nyt julkasen tän version siitä, Mä oikeasti tarvitsisin jonkun kamerajalustan sisäkuvaukseen, mun huoneeseen tulee erittäin vähän luonnonvaloa, eli sekin hankaloittaa tilannetta.

mutta idk, jos joku tykkää niin kiva. nää jotkut kuvat on oikeasti järkyttävälaatusia, mutten mä jaksa tätä osaa enään kertaakaan uudelleen kuvata.

picfic: tiedottomuus

IMG_4108
Hmm... Mitä minulla on ylläni? Taisin nukahtaa kesken näytelmän..
IMG_4112
Jospa täällä talossa olisi joku toinenkin...
IMG_4121
Lavender: U-umm..
IMG_4131
Akiha: Ai hei, sinä.
IMG_4149
Akiha: Minä olen Akiha, kukas sinä olet? Ja mistä tulet?
IMG_4153
Lavender: Lavender ja... En minä muista.
IMG_4155
*hiljaisuus*
IMG_4159
Kyllä minä pystyn siihen. Palaat varmasti takaisin omaan kehoosi, Miyo.
IMG_4162
Minä lupaan sen...
IMG_4164
Se onnistuu vielä joku päivä. Tarvitsen aikaa.
IMG_4165
Tarvitsen vain lisäaikaa..
IMG_4166
?: Katso tuonne nurkkaan, olisiko niistä hyötyä?
IMG_4167
*nostaa katseensa*
IMG_4169
Hmh?
IMG_4171
Tämä kirja.. Mikä tämä on?
IMG_4177
Tiffany: Ulkona on niin raikas sää! Kannattaisi sinunkin tulla.
IMG_4180
Tiffany: ...Ahh. Taisit löytää jotain, mitä ei olisi pitänyt.
IMG_4199
Rika: Tiffany, mikä sinä oikein olet?


tänne melkein loppuun voisin tehdä pienen avautumisen,
Ei ole mikään pakko lukea, tän osion voi kokonaan skipata. Mutta en ollenkaan tiedä viitsinkö jatkaa tarinaani, idea on päässäni hyvä, mutta toteutus huono. Miksen mä vaan voi olla parempi kuvaaja? Suunnilleen itken ja itken kun kelaan tätä postausta ees taas. Muutenki nuket vähän ahdistaa, joten pidän ehkä noin kahden viikon tauon nukeista, ellei lauantain miitti nosta mun intoa. Mulla oli äsken vaikka mitä sanottavaa tähän, mutta nyt en vaan pysty kirjottaan kaikkea.

LAUANTAI 7.3 MIITTI, JYVÄSKYLÄSSÄ
Tapaamispaikka: Jyväskeskuksen H&M eessä olevat portaat
Alkamisaika: 13.00

Mukaan:
-nukke/nuket
-rahaa
-kamera

Jos joku tahtoo osallistua, muttei gosukäyttäjää omista niin voipi laittaa lomakkeen kommentteihin^^
Nimi/Ikä/Nuket/Mahdollinen blogi

Mut tunnistaa sinisestä päästä.

terv, itkien postauksen kanssa säheltänyt, ja kommentteja säälittävästi kaivaten sara

9 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Kyllä se siitä sara, anna aikaa, älä stressaa liikoja. Hyvä kuvatarina oli!

    VastaaPoista
  3. Woow Sara aivan super söpönen tarina ! c:
    Sulla on niin söpöjä nukkeja nawnaw 8)

    VastaaPoista
  4. Oiih todella upean tarinan olet kehitellyt :3 Ja olisin niin mielelläni miittiin tullut mutta tulikin muita esteitä :( Ehkäpä joskus kesällä jos sellaista silloin joku järkkää :D

    Ja tiedän tuon tunteen... Joskus eivät vain kuvaaminen ja nuket innosta ja tuntuu että ei osaa kuvata. Mutta minusta kuvasi ovat upeita ja nukkesi niin ihania, en kyllä näe mitään miksi sun tarvitsisi harmitella tarinaasi! :) Tämä on tosi ihana tarina ja odottelen jatkoa, kunhan nukkeintosi on taas palannut ^.^

    VastaaPoista
  5. I H A N A K U V A T A R I N A >3<

    Mäkin oon tulossa huomenna sinne miittiin :3 Otat kyllä Tiffanyn tai Akihan Lavenderin lisäks mukaan >:3

    VastaaPoista
  6. IHANA KUVATARINA TAAS KERRAN

    En ole tietenkään kommentoinut koskaan tähän blogiin, hehe. Mutta olen siis tulossa miittiin ystäväni ja pikkusiskoni kanssa :3 Laitoinkin gosuun jo vähän viestiä ;3

    VastaaPoista
  7. vitsi että tykkään sara tosta siun Lavenderista, se on tosi kaunis neiti -u-
    kuvatarinakin oli jännistävä
    Ihan fiiliksissä
    tai sillee tiäkkö :D
    mut joo kyllä se nukkeinto siitä nousee, jaksele ❤️

    VastaaPoista
  8. Lavender on edelleen kyllä lemppari sun nukeista <3 niin kaunis ja nätti kun hän on + kaiken lisäksi toi persoona on jotenkin mielenkiintoista, toivottavasti pääsen näkemään lisää kuvia tästä sun neidistäsi !
    Mä kyllä tykkäsin tästä tarinasta, mun mielestä sun pitää vaan saada aikaa ja miettiä tätä tarinaa oikeasti (että haluatko jatkaa etc) Mun mielestä jos sulla oikeasti on se idea niin jatka, jos oot huolissasi toteutuksesta niin mä voin kertoo sulle että mee kattoo mun jotain vuoden 2012 ja 2013 kuvatarinoita ja vertaa niitä noihin nykyisiin, niin voin jopa itse sanoa että sen kehityksen huomaa XD

    Toivottavasti se sun nukkeinto nousee, koska mä ainakin haluan että jatkaisit tota tarinaa :-) !

    VastaaPoista