torstai 11. syyskuuta 2014

Pikainen TRACON-info!!

Teimpi tän aika kiireessä, latasin kuvat bloggerin kautta, eli pahoittelen laadusta. Toisaalta ei tähän ollutkaan tarvetta mitään huippulaatukuvia saada, ihan pikainen info conista vain! :'D

Mukanani mulla on Akiha, Aimée sekä Tiffany. :) Noissa asuissa ^



hyi mikä kuva, paita ihan rypyssä, ilme ja pose ää XD Mutta liikun siis Chihirona henkien kätkemästä. :) Mun hiusten latvat saattaa olla sillon minkäväriset tahansa, jos tuo ruskean sekoitus menee jälleen pieleen, sekä mulla on jalassa asulle hieman epäuskollisesti joko tummanpunaset tai oranssit tennarit! :D

Kaipa te mut ehkä tunnistatte.
Mua SAA (pitää!!) tulla moikkaamaan!
Liikun Eerikan ja jonkun verran Sofiankin kanssa :)
Tuun gosun nukkemiittiin.
Mun nukkejani saa tulla hiplimään.
En pure :3
Tulkaa toki miitissä juttelemaan! :>

Te ketkä tuutte traconiin, niin nähdäämpi siis siellä! :)



3 kommenttia:

  1. Mhihihi tracoon on nii vähä aikaa ja ootan tosi innolla! Nättinä saraneito olet ja tuota niiin, nukkesi aivan ihanina matkassa - nuo vaatteet *q*

    VastaaPoista
  2. Ooo nyt mä tiedän minkä näköinen henkilö mun pitäis nähdä eikä tarvii yrittää nukkejen avulla tunnistaa! :D

    VastaaPoista
  3. no vähän myöhässä tää kommentti, mutta ihana cossi ♥

    VastaaPoista